AUTORZY: Marcel Siwiela, Dawid Koperek, Krzysztof Garnfunkel
STATUS: W trakcie
OPIS:
Zespół tworzy platformę symulującą zachowanie się auta na podstawie gry komputerowej. Stanowisko będzie miało 2 stopnie swobody (2DOF). Będzie to stanowisko w którym gracz poczuje się jak w prawdziwym aucie. Sterownik odpowie za wyłapywanie z gry wyboi i wychyleń auta, a następnie dostosuje pozycję silników tak, aby stanowisko przystosowało się do pozycji auta. Wszystko w czasie rzeczywistym.
ZDJĘCIA:
Projekt jest w fazie opracowywania i planowania. Zdjęcie poniżej pokazuje na czym się wzorujemy:
źródło: https://www.youtube.com/watch?v=YZfblU3dd6k
STATUS: W trakcie
OPIS:
Zespół tworzy platformę symulującą zachowanie się auta na podstawie gry komputerowej. Stanowisko będzie miało 2 stopnie swobody (2DOF). Będzie to stanowisko w którym gracz poczuje się jak w prawdziwym aucie. Sterownik odpowie za wyłapywanie z gry wyboi i wychyleń auta, a następnie dostosuje pozycję silników tak, aby stanowisko przystosowało się do pozycji auta. Wszystko w czasie rzeczywistym.
ZDJĘCIA:
Projekt jest w fazie opracowywania i planowania. Zdjęcie poniżej pokazuje na czym się wzorujemy:
źródło: https://www.youtube.com/watch?v=YZfblU3dd6k